VEELGESTELDE VRAGEN

Is levering en ophaling inbegrepen?

Binnen een straal van 20 km is levering, plaatsing en ophaling inbegrepen. Voor verdere afstanden rekenen we een kleine kilometervergoeding.

Wat bij annulatie of slecht weer?

Annuleren is gratis tot 48 uur op voorhand. Bij slecht weer kun je verplaatsen of kosteloos annuleren.

Wat gebeurt er bij regenweer?

Bij lichte regen kan het springkasteel blijven staan. Bij hevig onweer of storm raden we aan het kasteel af te dekken of tijdelijk af te laten. Bij echt slecht weer is kosteloos annuleren of verplaatsen mogelijk binnen 48 uur.

Hoelang mag ik het springkasteel gebruiken?

Een standaardhuur geldt meestal voor één dag (van ‘s ochtends tot ‘s avonds). Soms past het beter in onze planning als we het de avond voordien leveren en de volgende ochtend kunnen ophalen indien mogelijk. Meerdaagse huur is mogelijk op aanvraag en krijgt u bovendien 25% korting.

Hoeveel ruimte heb ik nodig?

Elke springkasteel heeft andere afmetingen. Check per model de lengte en breedte. Zorg voor minstens 1 meter extra ruimte rondom.

Kan het springkasteel ook binnen staan?

Ja, zolang er voldoende ruimte en hoogte is, is plaatsing binnen mogelijk. Vermeld dit zeker bij de reservering zodat we kunnen nakijken of het springkasteel in de hoogte past.

Hoe reserveer ik?

Via het online formulier, per mail, telefonisch, Facebook, Instagram, ... Alles kan. U ontvangt altijd een bevestiging.

Moet ik een voorschot betalen?

Bij grote reservaties of evenementen kan een voorschot gevraagd worden. Voor standaardverhuur niet.

Hoe kan ik betalen?

Contant bij levering of via overschrijving vooraf. Bancontact ook mogelijk op aanvraag.

Krijg ik een factuur?

Ja, indien gewenst bezorgen we een factuur voor je administratie of bedrijf.

Kan ik meerdere dagen huren?

Ja, uiteraard! Bij meerdaagse huur krijg je 25% korting.

Andere vragen

Is jouw vraag niet beantwoord? Neem contact met ons op en we helpen u zo snel mogelijk verder.